Witamy w sklepie!

Witamy w naszym sklepie!

  • Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO sharktyp.pl

Niniejszy regulamin sklepu internetowego stanowi o zasadach korzystania ze sklepu
internetowego dostępnego pod adresem: https://sharktyp.pl (dalej jako: sklep internetowy) a w tym o prawach i obowiązkach Klienta i Sprzedawcy, związanych z zawieraniem umów o dostęp do treści cyfrowych ofertowanych w tym sklepie. Każdy Klient obowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu oraz jego akceptacji przed przystąpieniem do korzystania ze sklepu internetowego.

§ 1 DENIFICJE

1. SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Sprzedawcy, dostępny pod adresem
sharktyp.pl

2. SPRZEDAWCA – Mikołaj Żur siedzibą w: Wambierzyce PNMP 8, 57-411, kontakt – sharktypinfo@gmai.com, numer teledonu  +48 880854880

3. KLIENT – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna
lub inna jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonała rejestracji KONTA
KLIENTA w sklepie internetowym,

4. KONTO KLIENTA – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem wskazanym przez
Klienta, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są
dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w sklepie
internetowym.

5. REJESTRACJA – procedura rejestracji Konta Klienta, polegająca na wypełnieniu formularza
rejestracyjnego znajdującego się na stronie: https://ss595.mysky-shop.pl/order/  , określona w § 3 niniejszego
regulaminu.

6. KONSUMENT – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub
przedsiębiorca, będący osobą fizyczna, który zawarł lub zamierza zawrzeć ze Sprzedawcą
umowę związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z charakteru tej umowy wynika, że
nie ma ona dla niego charakteru zawodowego,

7. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia
i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy o dostarczenie treści cyfrowych ze
Sprzedawcą,

8. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym
https://ss595.mysky-shop.pl/order/ umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków umowy o dostarczenie treści
cyfrowych, w tym sposobu płatności i terminu uzyskania dostępu do treści cyfrowych.

9. UMOWA O DOSTARECZENIE TREŚCI CYFROWYCH – umowa sprzedaży produktu
zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu
Internetowego.

10. Produkt – publikacja elektroniczna ( Analiza - plik cyfrowy), dostępna w formie treści cyfrowej, czyli danych
wytwarzanych i dostarczanych w postaci cyfrowe, dostarczana Klientowi na nośniku
niematerialnym, tj. w postaci pliku elektronicznego możliwego do odczytu przy użyciu
urządzenia elektronicznego obsługującego format .pdf

11. TRWAŁY NOŚNIK – materiał lub narzędzie, umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy
przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp
do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które
pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

§ 2 PRZETWARZANIE DANYCH

1. Zasady przetwarzania danych osobowych Użytkowników oraz przysługujące im prawa i
obowiązki, jak również prawa i obowiązki Administratora są określone Polityce Prywatności i
Polityce Cookies, dostępnej pod linkiem: https://ss595.mysky-shop.pl/news/n/134/Polityka-prywatnosci

§ 3 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

1. Zamówień w Sklepie Internetowym można dokonywać przez stronę internetową działającą
pod adresem: https://sharktyp.pl

2. Sklep przyjmuje Zamówienia składane za pomocą formularza przez całą dobę, we wszystkie
dni tygodnia. Zamówienia składane w dniu wolne od pracy będą przyjmowane w dniu
roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia przerw technicznych Sklepu.

4. Przed złożeniem zamówienia, Klient umieszcza w wirtualnym koszyku wybrany przez siebie
towar, który zamierza nabyć. Podczas wyboru towarów Klient może dowolnie zarządzać
zawartością koszyka poprzez dodawanie do koszyka kolejnych towarów lub usuwanie ich z
koszyka.

5. Warunkiem prawidłowego złożenia Zamówienia jest wypełnienie w zamieszczonym na stronie
Sklepu formularzu wszystkich wymaganych danych koniecznych do wysyłki lub wystawienia
faktury VAT (paragonu fiskalnego) oraz potwierdzenie (poprzez użycie stosownego przycisku),
iż zamówienie jest składane z obowiązkiem zapłaty.

6. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie przesyła Klientowi informację o przyjęciu
zamówienia do realizacji (przyjęcie oferty). Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania
Klientowi przez Sprzedawcę informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji. Klient otrzymuje
potwierdzenie złożenia zamówienia na podany przez niego adres e-mail.

7. Korzystając ze Sklepu Internetowego Klient akceptuje, że dostęp do sklepu jest uzależniony
od dostępności i jakości połączenia internetowego pomiędzy Klientem, a dostawną usług
transmisji danych, z którymi łączy się Klient.

8. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich
i zawiera podatki.

§ 4 KONTO KLIENTA

1. Konto Klienta umożliwia składanie Zamówień oraz dostęp do zakupionych przez Klienta
Produktów.

2. Rejestracja Konta Klienta wymaga spełnienia łącznie następujących warunków:

  • a. wypełnienia formularza internetowego dostępnego na stronie internetowej Sklepu
  • b. podając dane osobowe oraz hasło;

b. akceptacji Regulaminu;

3. Rejestrując konto oraz korzystając z Serwisu Klient zobowiązuje się do wskazywania
prawidłowych i zgodnych z prawną danych osobowych oraz kontaktowych, a w miarę
potrzeby do aktualizowania tych danych.

4. Sprzedawca potwierdzi rejestrację Konta Klienta po dokonaniu weryfikacji wskazanych w
formularzu rejestracyjnym danych, poprzez wysłanie e-maila z linkiem aktywacyjnym na adres
wskazany w formularzu rejestracyjnym.

5. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z
Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sharktypinfo@gmail.com lub też pisemnie na
adres: Wambierzyce PNMP 8, 57-411

6. Usunięcie Konta Klienta skutkuje utratą dostępu do zakupionych produktów, jeżeli nie
zostały wcześniej pobrane przez Klienta.

§ 5 REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe złożenie zamówienia przez Klienta, zgodnie
z § 3 oraz opłacenie zamówienia.

2. Sklep internetowy umożliwia płatność przy wykorzystaniu systemu poprzez
przelew bankowy bezpośrednio na konto bankowe Za moment zapłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Sprzedającego

3. Klient może wyrazić zgodę na spełnienie świadczenia przez Sprzedawcę, tj. dostarczenie
produktu, za który Klient zapłacił cenę, na nośniku niematerialnym, przed upływem 14
dniowego terminu na odstąpienie od zakupu – wówczas, Klientowi nie będzie przysługiwało
prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych zawartej ze Sprzedawcą.

4. Jeżeli Klient nie wyrazi zgody, o której mowa § 3 ust. 8, Sprzedawca zrealizuję umowę po
upływie 14 dniowego terminu na odstąpienie od zakupu.

§ 6 REKLAMACJE

1. Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność́ za brak zgodności Produktu z
umową o dostarczenie treści cyfrowych.

2. Sprzedawca zobowiązuje się̨ dostarczyć́ Konsumentowi Produkt zgodny z umową o
dostarczanie treści cyfrowych.

3. Konsument może złożyć́ reklamację, jeżeli Produkt jest niezgodny z zawartą Umową o
dostarczenie treści cyfrowych.

4. Jeżeli produkt jest niezgodny z umową, konsument może żądać doprowadzenia do ich
zgodności z umową.

5. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z
umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest
niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Przy ocenie
nadmierności kosztów dla sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w
szczególności znaczenie braku zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową oraz
wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową.

6. Sprzedawca doprowadzi treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową w
rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez konsumenta o
braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając
ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub
usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi Sprzedawca.

7. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, konsument może złożyć
oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

a. doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest
niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie do art. 43m ust. 2 i 3;

b. Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z
umową zgodnie z art. 43m ust. 4;

c. brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że
Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z
umową;

d. brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że
uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania
ze środka ochrony określonego w art. 43m;

e. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on
treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez
nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

8. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej
wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezgodnych z umową pozostaje do wartości treści
cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową. Jeżeli umowa stanowi, że treść cyfrowa lub
usługa cyfrowa są dostarczane w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym treść cyfrowa lub usługa cyfrowa pozostawały niezgodne z
umową.

9. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są
dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z
umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
z umową jest istotny.

10. Po odstąpieniu od umowy Sprzedawca nie może wykorzystywać treści innych niż dane
osobowe dostarczone lub wytworzone przez konsumenta w trakcie korzystania z treści
cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczonych przez Sprzedawcęę, z wyjątkiem treści, które:

a. są użyteczne wyłącznie w związku z treścią cyfrową lub usługą cyfrową, które
stanowiły przedmiot umowy;

b. dotyczą wyłącznie aktywności konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowej lub
usługi cyfrowej, które stanowiły przedmiot umowy;
c. zostały połączone przez Sprzedawcęę z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone
bez nadmiernych trudności;

d. zostały wytworzone przez konsumenta wspólnie z innymi konsumentami, którzy nadal
mogą z nich korzystać.

11. Sprzedawca udostępnia konsumentowi na jego żądanie i na swój koszt, w rozsądnym czasie
oraz w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego treści
wytworzone lub dostarczone przez konsumenta w trakcie korzystania z treści cyfrowej lub
usługi cyfrowej, inne niż dane osobowe, z wyjątkiem treści, o których mowa w ust. 10 lit. a-c

12. Sprzedawca może żądać zwrotu nośnika materialnego, na którym dostarczył treść cyfrową, w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.
Konsument zwraca nośnik niezwłocznie i na koszt Sprzedawcy.

13. Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej treści lub
usłudze cyfrowej niezgodnej z umową oraz treści cyfrowej lub usłudze cyfrowej, których
obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.

14. Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu konsumentowi ceny należnej wskutek
skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż
w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy lub
obniżeniu ceny.

15. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże
się dla niego z żadnymi kosztami.

16. Zgodnie z art. 558§ 1 k.c. odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za produkt wobec
klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

17. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail
kontakt@indiamoney.pl

18. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien wskazać:

  • a) produkt, którego reklamacja dotyczy;
  • b) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,
  • c) żądanie odstąpienia od umowy, naprawy wad bądź obniżenia ceny;

d) dane kontaktowe;

19. Sklep internetowy ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O rozpatrzeniu reklamacji Klient zostanie
poinformowany w ten sam sposób, w jaki złożył reklamację. Brak ustosunkowania się Sklepu
internetowego w powyższym terminie oznacza, że reklamacja została uznana za
uzasadnioną.

§ 7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych od zawarcia umowy odstąpić od
Umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu
wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed jego upływem.

2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać złożone w formie pisemnej na adres
e-mail: sharktypinfo@gmail.com

3. Konsument może odstąpić od umowy, jeżeli Sprzedawca pomimo wezwania przez
Konsumenta – nie dostarczył treści cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie
uzgodnionym terminie.

4. Konsument może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej, jeżeli
a. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie
dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub
b. konsument i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy
wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi
cyfrowej miał istotne znaczenie dla konsumenta, a Sprzedawca nie dostarczył
ich w tym terminie.

5. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do
Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny na stronie Sklepu. Konsument
może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

6. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się dla umowy, w wykonaniu której
Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od
objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią
inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są
dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego
Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas
oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; dla pozostałych umów – od
dnia zawarcia umowy.

7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych
od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie
dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy towaru (z wyjątkiem dodatkowych
kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy
zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu
płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że
konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z
żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt, może
wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania
Produktu z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które
zdarzenie nastąpi wcześniej.

8. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a odstępujący
od umowy jest zwolniony z wszelkich zobowiązań

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru,
cech i funkcjonowania towaru.

10. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi
cyfrowej, konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej treści cyfrowej lub
usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.

11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Użytkownikowi, który wyraził zgodę na
dostarczenie usług cyfrowych przed upływem terminu 14 dni na odstąpienie od
umowy, zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.
z 2014 r. poz. 827, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, wraz z poźn. zm).

§ 8 WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym
posługuje się Sklep:

  • komputer z dostępem do Internetu,
  • dostęp do poczty elektronicznej,
  • aktualna przeglądarka internetowa, obsługująca pliki Cookies oraz Javascript.

§9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest uzależnione od wyrażenia zgody na
przechowywanie i przetwarzanie przez Administratora danych osobowych zawartych w
przesłanych przez Użytkownika Formularzach, zgodnie rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

2. Dane osobowe przetwarzane są za wyrażoną przez Klienta dobrowolną zgodą, wyrażoną
poprzez zaznaczenie właściwego pola z akceptacją w formularzu rejestracji.

3. Administratorem Danych jest Mikołaj Żur z siedzibą w: Wambierzyce PNMP 8, 57-411, kontakt – sharktypinfo@gmail.com (który dalej wskazywany jest jako: „Administrator”);

4. Powierzone Administratorowi dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie:

w celu umożliwienia korzystania Użytkownikowi z Serwisu, a w szczególności do
rejestracji Konta Klienta, zakupu subskrypcji, odbioru treści publikowanych w
Serwisie, gdy jest to niezbędne do podjęcia innych działań, w tym, w celu
skutecznego potwierdzenia zawarcia umowy przez Sprzedawcę i Klienta.

gdy jest to niezbędne dla zrealizowania uprawnienia lub spełnienia obowiązku
wynikającego z przepisu prawa;

gdy jest to niezbędne do wykonania określonych prawem zadań realizowanych
dla dobra publicznego;

gdy jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów
realizowanych przez administratorów danych albo odbiorców danych,
a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą.

5. Powierzone Administratorowi dane osobowe mogą być także przetwarzane w celach
marketingowych, o ile Klient wyrazi na to zgodę w odrębnym oświadczeniu.

6. Klientom przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz do ich uzupełniania,
uaktualniania, sprostowania, czasowego lub stałego wstrzymania zezwolenia na ich
przetwarzania lub żądania ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne,
nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem przepisów prawa albo są już zbędne do
realizacji celu, dla którego zostały zebrane, oraz prawo wniesienia sprzeciwu co do
przetwarzania danych osobowych dla celów marketingowych.

7. Powierzone dane osobowe są przetwarzane, przechowywane i zabezpieczone zgodnie z
zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa oraz zgodnie z polityką
prywatności dostępną pod likiem https://ss595.mysky-shop.pl/news/n/134/Polityka-prywatnosci

§ 10 ZMIANY REGULAMINU

1. Serwis zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to
jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te
zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

2. W przypadku konsumentów, o zmianie treści Regulaminu Serwis informuje ich każdorazowo drogą mailową, o ile będzie w posiadaniu aktualnego adresu e-mail Użytkowników.

§ 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204
ze zm.); ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U.2020.287 ze zm.) oraz
inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

2. Korzystanie z Serwisu jest uzależnione od akceptacji niniejszego Regulaminu. Akceptacja ta
następuje poprzez zaznaczenie właściwego pola formularza rejestracyjnego.

3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia na stronie internetowej
Platformy Aukcyjnej i obowiązuje przez czas nieoznaczony.

  • Warunkowy dostęp do sklepu

Czy masz ukończone 18 lat?